Jump to content
Sopulifoorumi
Sign in to follow this  
T3fal

Hakemus

Recommended Posts

Nimimerkkisi pelissä sekä linkki WoT profiiliin / noobmeteriin

Peli nick: T3fal

Ja oon niin noobi en tiedä kuinka tuon linkin saa/annetaan :(

Oletko ollut aikaisemmin WoT klaanissa? Missä olit? Onko sinulla kokemusta klaanimatseista?

Ei ole kokemusta klaaneista tai klaani matseista, mutta toivotaan että joku päivä olisi

Mitä kautta löysit sopulit ja miksi haet juuri tänne?

Wot etusivulta pisti silmään voittonne, ja huomasin että suomalainen klaani niin mielenkiinto heräsi, lontoo ei ole vahvuus ollenkaan niin suomenkieli olis sopiva paikka opettella viimeisiä hienouksia pelistä jota toivon klaanilta saavan.

Onnistuuko TeamSpeak 3:n käyttö ja löytyykö sinulta mikkiä?

varmuutta ei ole käytöstä mut mikki löytyy ts2 viimeksi käyttäny

Kuinka aktiivisesti pelailet ja mihin aikaan päivästä?

Voisi sanoa että 7 päivänä viikossa tulee pelattua pääasias iltaisin/ kautta öisin klo:21-01, toki tulee iltoja ettei kerkee ja reissuja

Mitä vaunuja tallissasi on tällä hetkellä? Mitä linjoja grindaat parhaillaan ja mitä vaunuja olet ostamassa?

Tallista löytyy FV215b ja conqueror enkuista

tiger 2, E75,E100 ja grille saksalaisista

WZ 111 model 1-4 ja 112 kiinalaisita

M26 Pershing ja T34 Usalaisia

ja kv-85 sit hännän huippuna.

kv-85 on tarkotus viedä tuonne IS-7 kohti pikkuhiljaa tarkotus jättää IS-3 ainakin talliin ja ehkä IS ja IS-8 ja pershingiä pattoneita kohti muuten ei ole tällä hetkellä suurempaa innostusta, tarvittaessa WZ-111 model 1-4,113 jossakin vaihees

Käytätkö premium tiliä ja onko sinulla premium vaunua krediittien grindaamiseen?

Käytän premiumia ja on pari vaunua 112 ja T34

Millainen on pelityylisi? Minkä tyyppisillä vaunuilla tykkäät eniten pelata?

niinkun tallista voi päätellä niin raskaalla kalustolla pääasias pelaan, sitte on noi muutamat opettelu vaunut muita tasoja varten. peli tyyli on agressiivinen ainaki kun kuolen niin usein kun olen ekana peli paikalla usean vaunun keskellä :angry:

Muuta (kerro jotakin itsestäsi, ainakin ikä)

tämmönen töissä käyvä 3 pienen lapsen isä siksi ei aivan alkuillasta pääse pelaileen kun joutuu laittaan lapset eka nukkumaan jne...

Ikää kertyny 34v eli ei teini enää kysees paitsi mieleltään.

peliä olen nyt tainnu aktiivisesti pelata 8kk nyt enemminkin pelasin mut aika riittäny ja tili poistu käytöstä.

Hakemusten teko on liian haasteellinen tämmöselle patulle ainakin omasta mielestä.....liian paljon hienoja sanoja joista ei ymmärrä

No enempää ny ei tullu mieleen kysymällä selviää jos kiinnostusta herätti

View full application

enemminkin pelasin mut aika riittäny ja tili poistu käytöstä.

Tarkoitatko että pelaat nyt toisella tililläsi? Millä nimellä oli ensimmäinen tilisi ja miten tulit siihen tulokseen että se oli poistunut käytöstä?

enemminkin pelasin mut aika riittäny ja tili poistu käytöstä.

Tarkoitatko että pelaat nyt toisella tililläsi? Millä nimellä oli ensimmäinen tilisi ja miten tulit siihen tulokseen että se oli poistunut käytöstä?

en tiedä poistuko vai ei mut se oli semmoselle s-postille tehty et olin poistanu sen käytöstä ja en muistanu passua jonka takia en voinu pyytää uutta, kun nickkiä laitoin ilmoitti muistaakseni ettei käytös tai jotakin... eipä se ollu kun alku tekijöissä olis 6 tierilli yks tai kaks vaunua ainoastaan

Eipä löytyny tuolla noobmeterilläkään sitä tai sit en muista enää sitä nickkiä oikein....

laitetaas kysymys mistä tota wn8 saa lisää: osumapisteistä?

laitetaas kysymys mistä tota wn8 saa lisää: osumapisteistä?

Linkistä http://wot-news.com/stat/calc/en/eu näet, että saat pisteitä damagesta 687 + voittoprossasta 109 + tuhottujen tankkien lukumäärästä 69 + spoteista 36 + defensepisteistä 14 = 915

Asiasta lisää:

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN_Efficiency_Wiki

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8:_Summary

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8:_FAQ

http://www.wnefficiency.net/wnexpected/

http://wotlabs.net/eu

Guest T3fal

Jokohan nyt pääsis vai onko liian paska vieläkin

S1sun ja Sisu riveis Cw pelejä tällä hetkellä Hukassa mut todellakin hukakkas kun ei cw pelejä ole kun satunnaisesti, Loota pelit ei kiinnosta muussa tapauksessa kun jos sama joukkue pelää cw:tä

http://www.noobmeter.com/player/eu/t3fal/520428350/

tuolta voi tarkistaa vaunutkin samalla

Monet klaanin jutuista kustannetaan juurikin noilla lootilla. Kannattaisi näin ollen miettiä myös asiaa siltä kannalta, että mitä annettavaa sinulla sitten on klaanille, jos klaanin monet toiminnat mahdollistava strnk ei kiinnosta. Lootapeleissä, kun samalla harjoitellaan myös sitä yhteenpelaamista ;)

On 24.9.2016 at 6:49 PM, Laagus said:

Monet klaanin jutuista kustannetaan juurikin noilla lootilla. Kannattaisi näin ollen miettiä myös asiaa siltä kannalta, että mitä annettavaa sinulla sitten on klaanille, jos klaanin monet toiminnat mahdollistava strnk ei kiinnosta. Lootapeleissä, kun samalla harjoitellaan myös sitä yhteenpelaamista ;)

Tiedän et resusseja noista saa,mut tuntuu et välissä et pelit on surkeempia kun randomis joka ei innosta. Mitä tuos kattoin niin klaanin tietoja niin voitto prosentti tai olla reipas 48% loodis viimeseltä kuukaudelta eli ei mikään hyvä. Antaa siis ymmärtää ettei kaikki pelaa ihan samaan henkeen niitä.Onkos täälä samat vetäjät laatikossa kun cw matseis vai onko joku pelaaja vain vetäjänä aina kun itse haluaa tai porukka pakottaa.

Laatikoissa pystyisi hyvin kehittämään Cw takuja eri mapeille jos olis useasti sama pelaaja poppoo pelaamas,Näin ainakin Airossa taidettiin harjotella cw pelejä varten eri takuja.

Täällä kuitenkin pyritään myös rentoon pelaamiseen. ESL:ssä tilanne on eri jos sitä pelataan. Ei vsopin ole tarkoitus olla paras. Turha yhden ihmisen on tulla arvostelemaan muiden klaanien toimintaa jos ei kiinnosta muu ku jatkuvasti samassa tiimissä hinkattava lootapeli

1 hour ago, jerzu4 said:

Täällä kuitenkin pyritään myös rentoon pelaamiseen. ESL:ssä tilanne on eri jos sitä pelataan. Ei vsopin ole tarkoitus olla paras. Turha yhden ihmisen on tulla arvostelemaan muiden klaanien toimintaa jos ei kiinnosta muu ku jatkuvasti samassa tiimissä hinkattava lootapeli

En arvostele minkään klaanin toimintaa kuten kerroin et toisessa klaanissa taidettiin tehdä niin, en voi pakottaa ketään tekemään mitään jos ei itse halua. Rento pelaaminen on omaki peli metodi turha tätä on hampaat irves pelata. Ja mitä loota peliin ja samalla tiimillä pelaamisen tulee omasta mielestäni se kehittäis pelaamista ja taktikoiden muistamista.(Kaikki voi pelata niinkun enemminkin, tämä oli vain mielipide)

Itse haluan vain kehittyä pelaajana sitä oppii vain katsomalla kun paremmat näyttää mallia, ja ehkä antaa kultaakin arvokkaampia neuvoja.

56 minutes ago, GuardianJH said:

Tämäkin täysin turha keskustelu jos mies ei tee edes hakemusta

Olen tehny kyllä hakemuksen tämän vanhan viesti ketjun lisäksi.

Silloinkun olen tämän ekan hakemuksen tehny, siitä on Wn8 kehittyny 500 ja voittoprosentti noussu yli 2%, eli kyllä kun sain neuvoja olen parantanu peliäni ja tavote on sama ainavain kehittyä paremmaksi

Edited by T3fal1
Muisteloa

58 minutes ago, Spessu said:

Luet vaan omat kommentit niin siinä sulle perusteet :)

Elikkä turha mun sitten liittyä teihin kun kaikki on sitä mieltä,Kumma kyllä kun ei saa olla mielipidettä asioihin. Kumminkaan en käskeny kenenkään muuttaa yhtikäs mitään. Ja kerroin mitä olen muualla nähny niin sen takia olen mätä.Onneksi tuli jo tässä vaiheessa selville et mihin olin astumas mut onneksi karenssi päätty tähän päivään ja en edes enää halua mukaan.Kyllä muualle kelpaan koska vain näillä mädillä ajatuksillani. Tunnukset voi poistaa

Jos hakija ilmoittaa heti hakemuksessaan olevansa liian hyvä pelaamaan stronkholdeja klaanissa, niin silloin ei kyllä pitäisi olla yllätys, että hylsy tulee. VSOP on hyvä paikka pelailla, jos asenne on oikea. Hakemuksesi oli kyllä vähän sekavasti kirjoitettu, enkä tiedä tarkoititko mitä kirjoitit, mutta onnea klaanin metsästykseen :)

Guest T3fal1
25 minutes ago, James_Potkukelkka said:

Jos hakija ilmoittaa heti hakemuksessaan olevansa liian hyvä pelaamaan stronkholdeja klaanissa, niin silloin ei kyllä pitäisi olla yllätys, että hylsy tulee. VSOP on hyvä paikka pelailla, jos asenne on oikea. Hakemuksesi oli kyllä vähän sekavasti kirjoitettu, enkä tiedä tarkoititko mitä kirjoitit, mutta onnea klaanin metsästykseen :)

Lähinnä omat kokemukset laatikoista ollu huonoja, siitä negatiivinen asenne niitä kohtaan ennakkoon joka klaanissa on varmasti erilainen käytäntö laatikoissa. Enkä etsi edes aktiivisesti klaania mä voin ihan yhtä ilolla pelata randomeja ei tuota tuskaa.

Mutta sain silti kutsun sisään vaikka ilmoitin laatikoista jonka jätän käyttämättä koska aiheutin enemmän pahaa mieltä kun iloista odotusta tulevista peleistä

Guest T3fali1

Naurettavaa porukkaa täälä on. mä en koskaan väittäny et olisin niin hyvä ettei tarvis apua, vaan sanoin et haluan oppia. loota pelien uli uli ei kiinnosta. sen takia  sanoin ettei loota pelit kiinnosta muutakun saman pelaaja porukan kanssa, mut olinki mätä pelaaja jne.....täälä asenne on jo väärä uusille pelaajille ne jotka haluaa nimen omaan oppia ei pääse kun ovat mätiä

Mun puolesta voitte vetää tota paskaa klaania ikuiseeden mut ikinä se ei paremmaksi muutu tolla paskalla. Tulen joskus kysymään uudestaan  kun statsit on paremmat ja kelpaan parempaan osioon ja uudella nickillä.

ja turha kysyä kuka olen nykään

Älä tule uudestaan kysymään ku rupee vituttaa toi parkuminen.  Joo ei pitäs muiden klenujen ukkojen tulla kommentoimaan mitään tähän vaan antaa meidän tehdä päätös otetaanko vai eikö(vaikka asiaa puhuvatki), mutta stronkki iso osa tämän klaanin touhua. Siellä kehitetään tiimipeliä ja tahkotaan toisinaan rahaa. Jos ei ole kiinnostunut taktiikoiden harjoittelusta ja tiimipelistä ja sen kehittämisestä ni tervemenoa. Ei sinne klaanimatsiin marssita kylmiltään oppimaan vaan stronkeissa opitaan ja ansaitaan paikka. Näitä random huoria on jo tarpeeks omasta takaa.

ps. myöskin foorumilta löytyy ohjeet hakemuksen tekemiseen.

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.