Jump to content
Sopulifoorumi
Sign in to follow this  
tvlupa

Tvlupa[VSOP]

Recommended Posts

Nimimerkkisi pelissä sekä linkki WoT profiiliin / noobmeteriin

Tvlupa

Noobmeter:: http://www.noobmeter...lupa/501252607/

WG: http://worldoftanks....1252607-tvlupa/

Oletko ollut aikaisemmin WoT klaanissa? Missä olit? Onko sinulla kokemusta klaanimatseista?

FD:hen joinasin 2012 tammikuussa ja siellä tuli cw-uraa käynnisteltyä, mutta perheen ja muiden kiireiden johdosta cw ei ole aivan ykkösjuttuna ollut itselle ikinä.Käväsin Mars:sissakin hetken aikaa pyörimässä, mutta kyllästyin wottiin ja pidin melkein vuoden breikin.Palasin FD:n riveihin, mutta peliseuraa jäin kaipaamaan. Nyt kiinnostaisi taas aktivoitua wotin suhteen.

Mitä kautta löysit sopulit ja miksi haet juuri tänne?

Sopuleihin nousi kiinostus jo aikoinaan kun ensimmäinen aalto FD:stä lähti, mutta olin silloin niin vähällä pelimäärällä, etten alkanut sitten viemään aktiivisempien spotteja ja jäin silloin FD:hen.Sopuleiden riveistä löytyy vanhoja tuttuja FD:stä melko montakin.

Onnistuuko TeamSpeak 3:n käyttö ja löytyykö sinulta mikkiä?

Onnistuu ja löytyy.

Kuinka aktiivisesti pelailet ja mihin aikaan päivästä?

Nyt on noiden personal missioiden ansiosta tullut pelattua parissa viikossa n.500 peliä, mutta ensiviikolla aloittelen Inssityön tekoa, joten olen täysipäiväisesti työmaalla ja iltapäivällä/illalla yleensä koneen ääressä.

Mitä vaunuja tallissasi on tällä hetkellä? Mitä linjoja grindaat parhaillaan ja mitä vaunuja olet ostamassa?

Tier 10: E100, IS-7, IS-4, T110E5, T57, OBJ261, Batchat

Seuraavat kympit tallissa tulee olemaan GW type E(52k jäljellä xp) ja Foch 155 (110k) 

Pelailen käytännössä kaikkia linjoja pikkuhiljaa auki, mutta keskityn pariin kerralla.

Käytätkö premium tiliä ja onko sinulla premium vaunua krediittien grindaamiseen?

Tällä hetkellä on premium ja tallista löytyy ainoastaan T34 premivaunuista, kun sen aikoinaan sai ilmaseksi.

Millainen on pelityylisi? Minkä tyyppisillä vaunuilla tykkäät eniten pelata?

Tykkään ajella vähän kaikkea, lempitankkejani ovat olleet ainakin: t71,t69,t54e1, E-75

Yleisesti ottaen Autoloaderit ja raskaat tankit.

Muuta (kerro jotakin itsestäsi, ainakin ikä)

Olen 26-vuotias naimisissa oleva tulevana keväänä (toivottavasti) valmistuva insinööri. Omistan parivuotiaan koiran, joka toimii myös personal trainerina mulle ja yritän urheilla mitä milloinkin. Vanhin harrastukseni on kuitenkin tietokonepelit ja tankkipelien pelaaminen alkoi varmasti ennenkuin opin lukemaan Amiga500:n  Firepower pelin alustamana ()

Tykkään jostain syystä pelata wottia, vaikka välillä ei pystykkään tomaatteja kantamaan voittoon asti. Tykkään jutella ihmisten kanssa teamspeakissa ja sitä lähdenkin sopuleista hakemaan, pitkäaikaista peliseuraa.

View full application

mun puolesta kyllä noilla taidoilla on käyttöä meillä. kattelen tossa duunin jälkeen tarkemmin , ku kännykän kautta ei viitsi säätää.

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.