Jump to content
Sopulifoorumi
Sign in to follow this  
jam1_

Hakemus[PSOP]

Recommended Posts

Nimimerkkisi pelissä sekä linkki WoT profiiliin / noobmeteriin

jam1_

http://www.noobmeter.com/player/eu/jam1_/501313376/

http://worldoftanks.eu/community/accounts/501313376-jam1_/

Huomioitavaa stateista: viimeiset 2.000 peliä ovat olleet täyttä kuraa, koska ensin pakko-yolo-grindasin FV4202:n, kun uhkailivat että siitä tulee premikka vaunu. Sitten veivasin WZ-111:n ja nyt nämä personal missionit ovat tärvelleet loputkin.

Overall WN8 siinä 2200 kieppeillä, kun 22k peliä takana.

Oletko ollut aikaisemmin WoT klaanissa? Missä olit? Onko sinulla kokemusta klaanimatseista?

HW > WMI > UNICA > WMI > EFE-XUseampi sata matsia CW:tä takana + SH:tä + TC:tä.Olen ollut mukana kaikissa isoissa kampanjoissa ja yhtä lukuunottamatta kaikista olen saanut palkintovaunut.

Mitä vaunuja tallissasi on tällä hetkellä? Mitä linjoja grindaat parhaillaan ja mitä vaunuja olet ostamassa?

Tallissa tällä hetkellä kympeistä (16kpl):

MTs: Bat Chatillon 25 t, Object 140, M60, M48A1, FV4202, Object 907
TDs: JagdPz E-100, FV215b (183), T110E4
SPGs: GW E 100, Bat Chatillon 155
HTs: T57 Heavy, IS-7, IS-4, E-100, Maus

Odottaa ostamista (= lisää rahaa):

50B, T110E5, T-62A

Grindaus: WTE100 (nyt T9:ssä), Foch 155 (nyt T8:ssa), Object 268 (nyt T9:ssä), uusimpia light tankkeja...

T8: Kaikki oleelliset CW vaunut.

T6: Useampi (kaikki?) käyttökelpoiset CW vaunut + mm. Type 64 SH:n credit grindaukseen jne.

Millainen on pelityylisi? Minkä tyyppisillä vaunuilla tykkäät eniten pelata?

Sen verran on tullut pelattua, että mikä vaan pelityyli onnistuu (agressiivinen tai passiivisempi kököttäminen) riippuen pelitilanteesta.

CW:ssä pelaan mieluiten mediumeilla ja heveillä.

Onnistuuko TeamSpeak 3:n käyttö ja löytyykö sinulta mikkiä?

TS3 + mikki löytyy ja puhun myös suomea :D

Kuinka aktiivisesti pelailet ja mihin aikaan päivästä?

Viimeiset puoli vuotta about 6-7 kertaa viikossa. Jatkossa ehkä 4-6 kertaa viikossa, mutta minimissään 3krt/vko. Yleensä olen pelaamassa 21.00-00.00 välillä.

Muuta (kerro jotakin itsestäsi, ainakin ikä)

Ikä 34v. Henkinen ikä samaa luokkaa, luulisin. :D

Mitä kautta löysit sopulit ja miksi haet juuri tänne?

Suomi-klaanit ovat olleet tutkassa jo pidempään. Nyt on vedetty KV-klaaneissa sen verran paljon, että olisi mukavaa välillä puhua vaikka Suomea ja välttää kurwa-puola-englannin kuuntelua TSssä.PSOP on aktiivinen CW ja SH klaani, joten sen vuoksi juuri tänne. Tiimipelaaminen kiinnostaa etupäässä.

View full application

Kannatan. Ollaan pelattu aikanaan hyvinkin paljon plattaa ja kohtuullisen suuri osuus mun Tank Companyista on samoja pelejä kuin Jam1lla.

Kärsii selkeästi samasta vaivasta kuin minä noiden missioiden kanssa. Pakko yrittää ja sitte menee statit. Ennen grindejä meni ihan samoissa kuin minä (stattihuorana seuraan kaveitteni statteja).

Hyvä ja läheinen kaveri IRL myös. Henkinen ikä todennäköisesti itseäni korkeammalla ainakin kun ei ole maistissa.

esim jo tuolta aikaväliltä sun statsit on vaa jatkuvasti menny huonompaan suuntaan?

Morjes! Niin, ei niitä varmaan selittelemällä paremmaksi muuteta. Oma mielenkiintoni on muuttunut enemmän tiimipelaamisen suuntaan ja siellä ne statit harvemmin paranevat, se lienee suurin selittävä tekijä. Taitojen puolesta on kuitenkin menty koko ajan eteen päin, vaikka itse olen aika jäävi sitä puolta kommentoimaan.

En tiedä millaisia pelaajia tarkalleen ottaen haluatte yhteisöönne. Sellaisia, jotka veivaa WN8 tappiin randomissa (tyyliin Hellcatilla), mutta eivät sitten pärjää (tai pelaa) CW:ssä / SH:ssa vai sellaisia, jotka osaavat pelata tiimissä ja jotka tekevät klaanista vahvemman kokonaisuutena.

Minulle WN8 on pääsylippu näyttämään mitä osaa ja että perusteet ovat kunnossa, millainen on henkilönä/persoonana ja viihtyykö seurassani ylipäänsäkään kukaan uudesta klaanista. Jos numeroita ei lunasta käytännöntoiminnassa, niin ihan sama vaikka mulla olisi 3200 statit, monoa tulee parin viikon sisällä.

No puolustelen nyt, kun hyvästä kaveristani on kyse ja statit eivät oo mitenkään selkeästi alta lipan paitsi just ihan viime hetket (eivät ne jotka nahkis linkkasi). Tolla aikavälillä Jam1 on ajellu yli 10% peleistä grindiä just sille FV4202:lle. Samalla välillä on ollu myös mm. SPershing ja Type64 grindit. Ja se toki riippuu siitä miten kiukulla grindipelejä vetää, että ottaako statit pataan.

Kuitenkin tolla aikavälillä wn:t olivat likimain samaa averagea kuin overall. Hyvillä voittoprossilla vielä.

Ja CW ja SH-pelaajia ei oo koskaan liikaa ja niitähän jam1 tuli enemmänkin hakemaan, mutta päätös on tokkiinsa johdon.

Cent 7/1 ja varsinkin type 64 ei luulis olevan vaikeaa saada wn rajaa paukkumaan 3000 hujakoilla ilman sen suurempaa statpaddausta. Toivottavasti tätä sivusta huutelua ei oteta mitenkään henkilökohtaisena hyökkäyksenä, TSOP:iin varmasti kelpais innokas stronkki/CW janari lisää

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.